دانستنی های صنعت چسب

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه

پلاستیک گلخانه در اثر شرایط آب و هوایی مانند باد و باران و طوفان خراب و آسیب می بیند و باید تعمیر و ترمیم شود چون تعویض این پلاستیک ها بسیار هزینه بر است به همین دلیل آن را ترمیم می کنند و به همین منظور ما در این مقاله به بررسی چسب ترمیم پلاستیک گلخانه می پردازیم.

چسب دوطرفه چیست ؟

معرفی چسب ترمیم گلخانه

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه از جنس pvc  است و دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی می باشد . این چسب ها دارای مواد آنتی یوویuv  هستند و در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم می باشند. از مشخصات دیگر این چسب ها قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند و خاصیت کشسانی بالا و در برابر شرایط بد آب و هوایی بسیار مقاوم هستند . این چسب ها دارای عرض های ۵ ، ۱۰ ،۱۵ و ۲۰ سانتیمتر و طول ۲۵ متر می باشند.

مزایا و ویژگی های چسب نایلون گلخانه

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه بسیار شفاف و خاصیت انعطاف پذیری دارد و یک نوار چسب غیر هالوژن است و مقاوم در برابر اشعه uv  می باشد. از مزایای دیگر این چسب ها دوام و استحکام در برابر نور خورشید و باد و طوفان است . این چسب ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد چون هزینه تعویض کل پلاستیک گلخانه بسیار بالا است و بهتر است که از این چسب ها برای رفع مشکل استفاده کرد. این چسب ها دارای ضخامت ۱۵۰ میکرون و یووی۳ درصد هستند . بنابراین ترمیم سریع و خاصیت ضد اشعه ماورالبنفش از ویژگی های این چسب ها می باشد به همین منظور برای خرید و تهیه این چسب ها شما می توانید با کارشناسان شرکت مجتمع چسب ایران به صورت آنلاین ارتباط و از نحوه خرید این محصولات اطلاع حاصل کنید.

روش استفاده از چسب گلخانه

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه بدین صورت استفاده می شود . ابتدا با یک دستمال تمیز قسمت آسیب دیده را از گرد و غبار و رطوبت پاک کنید و چسب را باز کنید و چند سانتی متر از چسب را روی محل آسیب دیده قرار دهید تا جایی که روی سطح را کاملا بپوشاند و قسمت اضافی چسب را برش دهید تا با تماس با دست باز نشود . در زمان ترمیم باید دقت کرد که نایلون حالت طبیعی داشته باشد یعنی نه آنقدر گرم باشد که شل باشد و نه آنقدر سرد باشد که سفت و سخت شده باشد . پس در حالت طبیعی چسب را به نایلون یا پلاستیک گلخانه بچسبانید و از فشار آوردن بلافاصله بعد از چسباندن چسب به نایلون خودداری کنید. به همین منظور برای خرید این چسب ها شما می توانید با شرکت چسب ایران ارتباط برقرار کنید.

خرید چسب ترمیم گلخانه

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه مزایا و خواص بسیاری دارد و استفاده از این چسب ها باعث می شود که جلوگیری از ورود آفات و حشرات به داخل گلخانه شود و از خروج رطوبت هوا جلوگیری می کند و به خاطر همین مسئله است که این چسب ها جزو پر فروش ترین محصولات کشاورزی هستند و اکثر کشاورزان و مزرعه داران برای گلخانه های خود از این چسب ها استفاده می کنند به همین منظور برای خرید این چسب ها شما می توانید به سایت شرکت مجتمع چسب ایران مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید و در اینجا باید متذکر شوم که این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکتها برای تولید انواع چسب ها می باشد و به خاطر کیفیت و ارائه بهترین محصولات جزو بهترین شرکت های تولید چسب در ایران می باشد.

قیمت چسب ترمیم

چسب ترمیم پلاستیک دارای قیمت های متفاوت می باشد و قیمت آن بر اساس متراژ استفاده و طول و عرض متفاوت است و با هم تفاوت دارد به همین منظور برای خرید این محصولات و اطلاع از قیمت این چسب ها شما می توانید به سایت شرکت چسب ایران مراجعه کنید و قیمت های این محصولات را مشاهده نمایید.

انواع چسب دوقلو را اینجا مشاهده کنید

سخن پایانی

چسب ترمیم پلاستیک گلخانه از پرطرفدارترین نوع چسب ها می باشد که بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد به همین منظور شرکت مجتمع چسب ایران با تولید این چسب ها و محصولات دیگر آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد و برای سفارش این محصولات شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *