دانستنی های صنعت چسب

نوارچسب آلومینیومی

نوارچسب آلومینیومی

این نوع نوارچسب قابلیت چسبندگی بالایی دارد و ساختار این چسب از نوع فویل آلومینیومی است و جنس آن از رزین می باشد و کاربردهای مختلفی دارد به همین منظور در این مقاله به بررسی نوارچسب آلومینیومی می پردازیم .

با خمیر درزگیر پنجره دوجداره بیشتر اشناشوید

مشخصات نوارچسب آلومینیومی

نوارچسب آلومینیومی دارای رنگ نقره ای براق است که ضخامت آن ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون با چسبندگی بالا می باشد . طول هر نوارچسب در هر رول از ۲۵ تا ۵۰ یارد است و عرض های آن ۵ ، ۷ ،۱۰ می باشد . این چسب ها به علت چسبندگی بالا در نقاطی که باید عایق الاستومری شود به صورت لب به لب سطح را می پوشاند و از عواملی مانند رطوبت ، آب ، باران و برف ، حرارت و نورآفتاب جلوگیری می کند و در برابر گرما و سرما بسیار مقاوم هستند.

ویژگی های چسب نواری آلومینیومی

نوارچسب آلومینیومی از سه لایه تشکیل شده است فویل آلومینیوم ، پوشش آستری که باعث تقویت چسب می شود و چسب بر پایه رزین . این چسب ها از سری چسب های نسوز در بازار می باشند و قابلیت تحمل حرارت مستقیم و غیر مستقیم را دارد و کیفیت بالایی دارد و چسبندگی و قابلیت پوشش دهی و درزبندی آن بسیار عالی است .

از دیگر ویژگی های این نوارچسب در برابر اشعه uv و عوامل محیطی مقاومت زیادی دارد و همچنین در برابر چربی ها و روغن مقاوم است به همین منظور برای اطلاع از قیمت و خرید این محصولات شما می توانید با کارشناسان شرکت مجتمع چسب ایران به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

کاربردهای چسب آلومینیومی

نوارچسب آلومینیومی کاربردهای متنوعی دارد و در صنایع لوازم خانگی ، ساختمان سازی ، خودروسازی ، مخابرات ، برق و الکترونیک ، صنایع برودتی و حرارتی ، چسباندن دودکش های ساختمانی و صنعتی ، درزگیری نقاط اتصال عایق های الاستومری ، درزبندی اتصالات فایبرگلاس ، پشم شیشه ، پشم سنگ، هوابندی رابط اتصالی کانال های خرطومی ، فلکسیپل، پیکربندی کانال های پیش عایق پلی اورتان ، آب گرمکن های بزرگ، لوله های موتورخانه و غیره کاربرد دارد.

انواع نوار چسب آلومینیومی

نوار چسب آلومینیومی به دو نوع تقسیم می شود نوارچسب آلومینیومی ساده یا معمولی و نوارچسب آلومینیومی نخدار که جنس نخدار آن دارای نخ ابریشم سوز به صورت تاروپود و یک لایه نازک متالایز آلومینیوم و یک لایه چسب و یک کاغذ سیلیکونی که باعث محافظت از چسب می شود و مقاومت این چسب ها از ۱۵۰ سانتیگراد الی ۱۰۰۰ سانتیگراد است و بیشتر در صنایعی که در کوره ها هستند استفاده می شود. این نوع نوار چسب را باید با وسایل برنده مانند قیچی و کاتر برش داد و این چسب ها بسیار مقاوم تر از چسب آلومینیومی ساده یا معمولی است.

نوار چسب معمولی یا ساده ضد آب است و ضد رطوبت است و دارای طول عمر بالا و ماندگاری بالا است و به طور کلی به عنوان یک چسب عایق خوب برای مصارف کلی استفاده می شود و ویژگی های هر دو نوع چسب همانند هم می باشد. نوار چسب ساده یا معمولی به راحتی با فشار دست برش داده می شود و از بهترین نوع چسب ها می باشد که برای خرید این نوع چسب ها شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط برقرار کنید.

راهنمای خرید چسب آلومینیومی

نوارچسب آلومینیومی از آلومینیوم  ساخته شده است و کیفیت چسبندگی این چسب ها از مهمترین راهنمای خرید می باشد و در زمان خرید باید به تاریخ تولید و مصرف نوار چسب دقت کنید و همچنین به ضخامت این چسب ها بر اساس نوع کاربری توجه کنید.

خرید چسب آلومینیومی

نوارچسب آلومینیومی با توجه به کیفیت بالا و سهولت در استفاده از آن با متریال های مختلف تولید می شود و به جای جوش دادن و سوراخ کردن از این چسب ها استفاده می شود به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت مجتمع چسب ایران مراجعه و نحوه خرید و قیمت ها را مشاهده نمایید.

انواع چسب های اپوکس چیست؟

سخن پایانی

نوارچسب آلومینیومی یکی از بهترین نوع چسب ها در صنایع مختلف می باشد و به علت چسبندگی و مقاومت بالای این چسب ها از پر فروش ترین نوع چسب ها می باشد و بسیار کاربردی است به همین منظور شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط و از نحوه سفارش و خرید این چسب ها اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *