دانستنی های صنعت چسب

معرفی  چسب سیلیکونی نسوز

معرفی  چسب سیلیکونی نسوز

معرفی  چسب سیلیکونی نسوز :آیا میدانید چسب سیلیکونی نسوز چیست؟ آیا شما درباره این محصول چیزی می دانید؟ آیا شما با این چسب آشنایی دارید؟ امروزه با پیشرفت علم و صنعت در کشور ما محصولاتی بسیار رایج پیدا کرده است که افراد زیادی با استفاده از این محصولات می توانند نیاز های خود را برطرف کنند ما تلاش می کنیم که اطلاعات کافی درباره این موضوع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا شما نیز از این محصول به خوبی استفاده نمایید اگر شما نیز جزو کسانی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی را به دست بیاورید سپس انتهای مطالب همراه ما باشید.

چسب سیلیکون نسوز چیست؟

همانطور که میدانید چسب سیلیکونی نسوز یک چسب بدون بو می باشد که در مقابل فشارها و تنش های سخت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و تا حدود ۳۰۰ درجه سانتیگراد می تواند دمای را تحمل  کند چسب سیلیکون  نسوز مقاومت بالایی از خود در برابر موادی مانند نفت ها انواع روغن مواد پتروشیمی و غیره دارد اما باید بدانید این مقاومت به خاطر تکنولوژی جدیدی می باشد که امروزه در ساخت آن به کاربرده اند لازم به ذکر است بدانید این محصول برای  انواع درز گیری ها قابل استفاده می باشد که می توان به راحتی از این چسب برای انواع درز های سطوح استفاده کرد و قدرت کشسانی و کششی بسیاری دارد و در هر دما قابل استفاده می باشد این محصول با موادی به نام پلی ملی درست شده است و همچنین مواد شیمیایی آلی در ساخت آن به کار رفته است و امروزه یکی از پرطرفدارترین چسب ها در بازار ایران شناخته شده است .چسب های سیلیکونی  دارای چند نوع  که هریک رنگ های  مختلفی دارد در مطالب زیر ما سعی داریم که شما را با انواع چسب های سیلیکونی آشنا کنیم. در ادامه یا معرفی  چسب سیلیکونی نسوز با ما همراه باشید

انواع چسب سیلیکونی نسوز

همان طور که مستحضر هستید چسب های  سیلیکونی از چندین نوع چسب با رنگ های مختلف تولید می شوند که هریک ویژگی و کاربردهایی دارد که می توان از آنها به موارد زیر اشاره کرد.

چسب سیلیکونی استوکسی؛ این چسب برای خشک شدن از خود ماده اسید استیک تولید می کند و این باعث میشود بوی غلیظ و تیزی از خود پخش کند.

چسب سیلیکونی خنثی؛ لازم است بدانید که این محصول با استفاده از جیوه مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بدانید سبب خرابی کار نمی شود چسب سیلیکونی خنثی نسبت به چسب استوکسی مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

چسب سیلیکونی ؛ این چسب یک چسب شفاف و برای استفاده از شیشه های آکواریوم و درزگیری سینک ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب سیلیکونی سفید؛ برای استفاده از درزگیری  وان حمام، روشویی، کاشی ها، و همچنین در آب بندی پنجره ها نیز کاربرد بسیاری دارد.

چسب سیلیکونی مشکی؛ این چسب کاربردی بسیاری  در چسباندن شیشه های ماشین  دارد.

چگونه می توان بوی بد چسب اکواریوم را از بین برد بیشتربخوانید

ویژگی های چسب سیلیکونی نسوز

از ویژگی های این محصول می توان گفت در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و همچنین مقاومت بسیاری در برابر اشعه فرابنفش دارد

و همچنین می توان گفت چسبندگی بالایی در مقابل استیل، آلومینیوم، سرامیک ،کاشی و غیره نیز دارد و همچنین از رشد قارچ ها جلوگیری می کند و ضد آب می باشد چسب های سیلیکونی نسوز در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارند و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشند و می توان گفت  دمای کمتر از ۷۵ درجه سانتیگراد یا بیشتر از ۳۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل می کند

کاربردهای چسب سیلیکونی نسوز

از کاربردهای این چسب می توان گفت  برای انواع درزگیری ها که شامل است از سینک های ظرفشویی، دستشویی و غیره کاربرد دارد همچنین برای ساخت شیشه های دو جداره هم  از این چسب استفاده می کنند برای درز ها و آب بندی خاصیت کشسانی و چسبندگی بی نظیری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

سخن آخر؛

همانگونه که در مطالب بالا متوجه شده اید این محصول به نوعی یک درزگیر برای انواع سطوح می باشد و نسبت به چسب های دیگر بدون بو بوده که افراد می توانند به راحتی و بدون اینکه از خود بوی تولید کند از این چسب استفاده کنند  همین موضوع سبب شناخت بسیار آن شده است و قابلیت انعطاف پذیری بالای نیز دارد اگر این محصول به خوبی خشک شود به راحتی کنده نمی شود و شما با خیال آسوده می توانید از این محصول استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *