دانستنی های صنعت چسب

چگونه می توان بوی بد چسب اکواریوم را از بین برد

چگونه می توان بوی بد چسب اکواریوم را از بین برد

بوی بد چسب آکواریوم :آیا می دانید چگونه می توان بوی بد این چسب را از بین برد؟ آیا شما در باره چسب آکواریوم یا چسب سیلیکون شناختی دارید؟ آیا شما درباره این موضوع اطلاعاتی دارید؟ امروزه ما نیز سعی داریم که درباره این موضوع اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم اگه شما نیز می خواهید اطلاعات کافی را در این باره کسب کنید پس تا انتهای مطالب همراه ما بمانید.

چسب اکواریوم چیست؟

همانطور که می دانید چسب آکواریوم یا سیلیکونی یک درز گیر عالی برای انواع سطوح می باشد که امروزه زیر نظر مهندسان کار بلد تولید و به عرضه می رسد این چسب برای درزهای بین سطوح یا کاشی ها استفاده می شود و رنگ شفاف و کرمی دارد و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد این چسب جزو مواد پلمیری می باشد و از پایه پلمیر های سیلیکونی متیل یا فنیل ساخته می شود چسب اکواریومی یکی از پرکار برد ترین چسب ها می باشد که امروزه طرفدار زیادی نیز دارد و مورد استفاده برای انواع درزها می باشد و ماندگاری بالایی دارد.

انواع چسب های آکواریمی

چسب اکواریمی یکی از معروف ترین چسب ها می باشد که برای کاربردهای گونان استفاده می شود و چسب اکواریمی انواع مختلفی دارد که هریک دارای رنگ های گونانی هستند که شامل است از  چسب سیلیکون خنثی، چسب سیلیکون استوکسی یا اسیدی، چسب سیلیکون تک جزئی، چسب سیلیکون دو جزئی، چسب سیلیکون آب بندی، چسب سیلیکونی حرارتی ،چسب سیلیکون واشر ساز و چسب سیلیکون بهداشتی، می باشد که هر یک کاربردهای خاصی دارد و برای انواع درزهای سطوح قابل استفاده می باشد.

چگونه بوی بد چسب آکواریوم  را از بین ببریم؟

همانطور که مستحضر هستید برای از بین بردن بوی بد چسب اکواریم می توانید از چند روش ساده و خانگی استفاده نمایید که به بهترین روش ممکن بوی این چسب را از بین می برد برخی از مواد طبیعی خاصیت بوگیری دارند و می توانند به راحتی بوی بد را از بین ببرند مانند لیمو که بوی خوبی دارد و باعث می شود که بوی بد این چسب از بین برود اما ذغال  فقط بوی بد را از محیط جذب می کند.  برای از بین بردن بدی این چسب می توان از سرکه استفاد کرد که به راحتی می توان از این روش برای از بین بردن بوی بد استفاده کرد باید کمی از سرکه را بر روی چسب بریزید و اجازه  دهید چند دقیقه بماند تا بخوبی عمل کند بعد آن را پاک کنید. روش دیگر استفاده از جوش شیرین می باشد که با استفاده از این روش باید آن را با کمی آب مخلوط کرد ده دقیقه زمان دهید تا بخوبی بوی بد آن از بین برود اگر متوجه شدید که کامل بوی چسب از بین نرفته دوباره این روش را تکرار کنید تا بخوبی بوی بد آن را از بین ببرد. شمع های معطر نیز برای از بین بردن بوی چسب کاربرد بسیاری دارند که شما می توانید از این روش به راحتی بوی بد چسب را از بین ببرید با روش کردن شمع در اطراف باعث می شود که شعله شمع مواد شیمیایی پخش شده در فضا را از بین ببرد در این مرحله همچنین می توان به پیاز سفید نیز اشاره کرد باید پیاز را در درون ظرف آب گذاشت و در قسمت های مختلف قرار دهید که بوی چسب از بین لازم به ذکر است که بدانید پیاز سفید نیز از پیاز قرمز بهترین کار آیی در از بین بردن بوی بد چسب دارد قهوه برای استفاده از قهوه باید آن را در قسمت های گوناگون اتاق قرار دهید تا با این روش بوی بد چسب از بین برود

انواع اسپری فوم برای داشبورد بیشتربخوانید

کاربردهای چسب آکواریوم

از کاربردهای این محصول می توان گفت برای انواع درزهای ساختمان استفاده می شود برای درز های سینک ظرفشویی ، نصب و درزهای شیشه و پنجره ها، درزهای آشپزخانه و حمام، نصب وسایل دکوراسیون و نمای ساختمان نیز کاربرد بسیاری دارد.

همچنین برای عایق بندی سطوح در برابر حرارت و رطوبت قابل استفاده می باشد.

سخن آخر؛

همانگونه که می دانید این چسب یک نوع درز گیر برای انواع سطوح می باشد که  برای از بین بردن بوی بد چسب آکواریوم می توان از روشهای ذکر شده بالا استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *