دانستنی های صنعت چسب

.چسب واشر چیست و چه کاربرد هایی دارد

چسب واشر چیست

آیا میدانید چسب واشر چیست و‌ چه کاربرد هایی دارد؟ آیا شما درباره این موضوع اطلاعات کافی را دارید؟ امروز ما سعی داریم که درباره این موضوع اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم اگر شما نیز جزو افرادی هستید که ‌می خواهید درباره این موضوع اطلاعات کافی را به دست بیاورید پس همراه ما بمانید تا ما نیز اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشاهده قیمت و خرید آنلاین  چسب واشر

چسب واشر‌ چیست؟

همانطور که میدانید چسب واشر یک  درزگیر سیلیکونی با عملکرد فوق العاده ای می باشد این چسب بسیاری پرکاربرد و مقاومت زیادی در برابر حرارت دارد لازم است که بدانید چسب واشر یک خمیر لاستیکی اکسین پخت کمبو و غیر خورنده است. این چسب در رطوبت هوا و در دمای اتاق خشک شده و به لاستیک سیلیکونی خمیده  تبدیل می شود به همین علت از این چسب می توان به عنوان جایگزین بعضی از واشرها استفاده کرد. این چسب ها برای درز های تمامی  خودروها  قابل استفاده میباشد. چسب واشر با  دارا بودن کاربرد های فراوانی که دارد با قیمت مناسبی نیز ارائه میشود که شما می توانید به راحتی و با کمترین قیمت این محصول را خریداری کنید

مزیت های چسب واشر

از مزیت های چسب واشر می توان گفت مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد این چسب به نوعی یک درزگیر برای واشرها محسوب می شود که در بیشتر مواقع قابل استفاده می باشد  این چسب خاصیت متحجر عالی دارد و بسیار محکم می باشد. امروزه شرکت چسب ایران نیز سعی دارد یکی از بهترین و با کیفیت ترین چسب را در اختیار شما قرار دهد تا این  محصول مورد پسند همه مشتری ها قرار بگیرد.

کاربردهای چسب واشر چیست ؟

از کاربردهای چسب واشر می توان گفت یکی از بهترین و پرطرفدارترین چسب ها در صنایع خودروسازی و ساختمان سازی می باشد این چسب در صنایع گوناگون کاربرد های متفاوتی دارد که می‌خواهیم در موارد زیر کاربردهای اینترنت اشاره کنیم.

در اینجا بیشتر بخوانید چسب سیلیکونی بیرنگ چیست ؟

کاربردهای چسب واشر؟

از کاربردهای این چسب می توان گفت درزگیری برای قطعات خودرو مانند دودکش ها و وسایل گرمایی واشر های پمپ ها و موتور ها می باشد.

برای چسباندن قطعات خودرو ها که شامل است از پوشش شیرآلات، پمپ های آب ،اگزوز، کارتل روغن پوشش،اکسل ترموستات ،محفظه تسمه تایم و فلنج پمپ روغن می باشد

برای درزهای اطراف وان های حمام، سینک های ظرفشویی و سرویس های بهداشتی و غیره استفاده می شود

مزایای استفاده از چسب واشر چیست؟

همانطور که مستحضر هستید در مطالب بالا از کاربردهای چسب واشر آشنا شدید  اینجا ما سعی داریم که مزایای چسب با واشر برای شما توضیح دهیم.

از مزایای فوق العاده ای  این محصول  می‌توان گفت مقاومت بالایی در برابر حرارت تا ۳۵۰ درجه دارد

مقاومت در برابر اشعه فرابنفش

مقاومت بالا در برابر فشار

انعطاف پذیری بسیار بالا

داشتن رنگ های گوناگون

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختل

ویژگی های چسب واشر چیست؟

از ویژگی های چسب میتوان به موارد زیر اشاره کرد این چسب بسیار بادوام و از قابلیت درزگیری بالایی برخوردار می باشد چسب واشر قدرت چسباندن سریع و مقاومت بالا در  در مقابل قطعات دارد باید بدانید استفاده از این چسب کاهش حجم ندارد خشک شدگی و ترک نمیخورد و قبل از استفاده از این چسب حتما مطمئن شوید سطوح مورد نظر خشک و تمیز باشند و فاقد از روغن یا چربی باشد..

چگونه از واشر چسب استفاده کنیم ؟

برای استفاده درست از واشر چسب برای درز گیر باید دمای خودرو بین  ۵+ تا۴۰+ درجه سانتی گراد باشد.

و قبل از استفاده از چسب واشر حتما باید مطمئن شوید که سطح مورد نظر تمیز و خشک باشد و بدون روغن یا چربی باشد. بعد از استفاده از چسب واشر باید حتما ۵ دقیقه مایع درزگیر را به یک وسیله ای فشار داده و مایع را صاف کنید تا محصول تمام اطراف درز را بگیرید تا نتیجه عالی را به دنبال داشته باشد.

نکات مهمی که باید رعایت شود؟

نکات مهمی که باید رعایت کنید. اگر بوی  درز گیر در مدت زیادی یا در حجم زیادی به مشام برسد. امکان دارد سبب تحریک  پذیری سیستم تنفسی شود. به همین دلیل باید از این محصول در مکان هایی که دارای تهویه مناسبی هستند از این محصول به کار بروند. توجه داشته باشید که حتما باید از تماس پیوسته با درزگیر خشک نشده خوداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *