دانستنی های صنعت چسب

چسب سیلیکونی بیرنگ چیست ؟

چسب سیلیکونی بیرنگ چیست

آیا می دانید چسب سیلیکونی بیرنگ چیست ؟ آیا می دانید چسب سیلیکونی چه کاربردهای دارد؟ آیا شما درباره این موضوع اطلاعات کافی را دارید؟ امروزه این محصول در کشور ما رونق بسیاری پیدا کرده است و ما نیز سعی داریم که اطلاعات کافی در این باره را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس تا انتهای مطالب همراه ما بمانید.

برای مشاهده قیمت چسب سیلیکون کلیک کنید

چسب سیلیکونی بیرنگ چیست؟

همانطور که می دانید چسب سیلیکونی بیرنگ امروزه در ایران وبا برندی معتبر شناخت بسیاری پیدا کرده است این چسب دارای مقاومت زیادی و پرکاربردترین در صنایع مختلف محسوب می شود. چسب سیلیکونی معروف به نام چسب آکواریوم می باشد و این چسب در رنگ های مختلف به نام های سفید، مشکی ،قرمز، و آبی تولید می شود و اندازه های گوناگونی دارد و به شکل های استوانه ای می باشند از این چسب برای چسباندن شیشه آکواریوم ، آئینه های سرویس بهداشتی و حمام استفاده می کنند. این چسب با کیفیت بالایی که دارد در اثر چسباندن اثری از چسب دیده نمی شود در مطالب زیر از انواع چسب های سیلیکونی اشاره کرده ایم. یکی از مهم ترین ویژگی های مهم این چسب با مقایسه با چسب های دیگر این است که  از پلمیری های فوق العاده و منحصر به فردی بهرمند می باشد.

تفاوت چسب سیلیکونی  یا خمیر سیلیکونی چیست؟

خمیر چسب  نسبت به  چسب سیلیکون بسیار مقاوم و خاصیت چسبندگی بالایی دارد ‌و از آن برای اتصالات محکم استفاده می کنند. این چسب به شکل خمیری می باشد   و از خاصیت چسبندگی بالایی برخور دار می باشد.

چسب سیلیکونی حرارتی؟

لازم به ذکر است بدانید چسب سیلیکونی در برابر حرارت بسیار مقاوم و درز گیری مداوم برای سطوح می باشد. این چسب کاربرد بسیاری در قعطات فلزی موتور، گیر بکس، سنسور، اکسیژن، موتور سیکلت، و ماشین های سنگین دارد.

چسب آکواریوم مشکی؟

چسب آکواریوم مشکی نیز از دسته خانواده چسب سیلیکونی می باشد چسب آکواریوم مشکی بعنوان چسب ماشین شناخته شده است و برای نصب شیشه خودرو قابل استفاده می باشد.

چسب سیلیکونی سفید؟

از چسب سیلیکونی سفید برای چسباندن سطوح بی رنگ استفاده می کنند برای چسباندن درز های وان حمام و سطوح بدون رنگ و چینی قابل استفاده می باشد.

چسب آکواریوم قرمز؟

این چسب بعنوان چسب واشر شناخت بسیاری پیدا کرده است و به علت مقاومت بالایی که در مقابل حرارت دارد در مقابل مواد شیمیایی و صنعتی کاربرد دارد.

انواع رنگبندی چسب سیلیکونی

همانطور که متوجه شدید این محصول به دو دسته مدول بالا و مدول پایین تقسیم شده است طول مدول  بالا انعطاف  پذیری کمتری و سختی بیشتری همراه داشته و از مدول پایین تر از کشش سطحی کاربرد دارد.

روش های استفاده چسب سیلیکونی بیرنگ چیست ؟

برای استفاده از چسب سیلیکونی  اول باید سطح مورد نظر بدون گرد و خاک و چربی باشد و مقداری از چسب به سطح مورد نظر آغشته میکنیم  اما لازم است بدانید زمان خشک شدن چسب به ضخامت آن بستگی دارد هر چقدر چسب ضخامت بیشتری داشته باشد زمان بیشتری نیز برای خشک شدن چسب لازم می باشد.

ویژگی های چسب سیلیکونی بیرنگ چیست ؟

از ویژگی های چسب سیلیکونی می توان گفت  بسیار مقاوم در برابر فشار، مقاوم در برابر رطوبت ،رنگبندی های متنوع ،انعطاف پذیری بالا، ضد کپک و قارچ زدن  و قابل استفاده  در دمای زیاد تا۴۰ درجه سانتی گراد و دمای منفی ۷۵ درجه می باشد

کاربردهای چسب سیلیکونی

از کاربردهای این چسب می توان گفت برای چسباندن شیشه آکواریوم، درز های سینک ظرفشویی، درز های  وان حمام و وسایل چینی، تزئینات ،کابینت سازی ، و و سایل چوبی نیز کاربرد دارد و برای درز های کاشی و سرامیک نیز استفاده می شود  برای استفاده از درز های پنجره در فصل زمستان بسیار مناسب می باشد و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

برای مشاهده سایر محصولات متجمع چسب ایران  به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید

سخن آخر؛

همانطور که در مطالب بالا خواندید این چسب در چند نوع و در رنگ های گوناگون می باشد و هر یک از این چسب ها کاربرد و ویژگی های خاصی دارد و بسیار پرفروش می باشد اگر شما نیز تاکنون از چسب های سیلیکون استفاده نکرده اید به شما نیز پیشنهاد میکنم که از کاربردهای این چسب برخوردار شوید امروزه سایت چسب ایران نیز تلاش می‌کند که با برندی معتبر و محصول ایده آل  آن را به دست شما مشتریان عزیز برساند تا شما نیز رضایت کافی را از این محصول داشته باشید شما میتوانید با کمترین قیمت و آسان ترین روش این چسب را از این سایت خریداری کنید.

عایق سفید یا بام سفید چیست ؟

1 دیدگاه در “چسب سیلیکونی بیرنگ چیست ؟

  1. Mark گفت:

    Thanks for your blog, nice to read. Do not stop.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *