روغن گیربکس خودرو ادینول مدل ATF XN Plus Yellow
ناموجود
روغن گیربکس خودرو ادینول ATF yellow
ویژگی های فنی
- روغن گیربکس ATF XN Plus Yellow به دلیل استفاده از روغنهای پایه سنتتیک و ادتیوهای پیشرفته، قادر است عملکرد فوقالعادهای را در طیف وسیعی از دماها و شرایط محیطی ارائه دهد. این روغن دارای ویژگیهای ضد سایش و ضد خوردگی است که باعث میشود گیربکسهای اتوماتیک در طول زمان کمتر دچار سایش و خرابی شوند و عمر مفید آنها افزایش یابد
- یکی از مزایای برجسته این روغن، عملکرد عالی در دماهای بالا است که به خنکسازی قطعات داخلی گیربکس کمک میکند. همچنین، روغن ادینول ATF XN Plus Yellow با توجه به جریانپذیری بالا، عملکرد نرم و بدون ضربهای در تعویض دندهها ایجاد میکند. این ویژگی برای گیربکسهای اتوماتیک 4 و 5 سرعته که در خودروهای مختلفی مانند پژو 206، پژو 407، رنو ال 90 و سایر مدلهای مشابه استفاده میشود، بسیار مناسب است
کاربرد
- کاهش سایش و خوردگیچ
- عملکرد روان در دماهای پایین
- مقاومت در برابر اکسیداسیون
- کاهش دمای گیربکس
نحوه مصرف
بهترین روش برای تعویض روغن گیربکس مراجعه به فرد متخصص و ماهر است
نکات ایمنی و نگهداری
هر 50 تا 100 هزار کیلومتر باید روغن گیربکس تعویض شود اما اگر از خودرو بیشازحد کار میکشید این رقم میتواند به 25 هزار کیلومتر هم برسد. رانندههای تازهکار، کسانی که زیاد در ترافیک رانندگی میکنند و رانندگانی که با خودرو در مسیرهای کوهستانی تردد دارند باید زودتر از 50 هزار کیلومتر اقدام به تعویض روغن گیربکس دستی خود کنند.
مزایا
– کاهش سایش و خوردگی: این روغن با داشتن مواد افزودنی ضد سایش، باعث کاهش اصطکاک میان قطعات گیربکس شده و طول عمر گیربکس را افزایش میدهد.
– عملکرد روان در دماهای پایین: روغن ادینول با حفظ جریانپذیری حتی در دماهای پایین، تعویض دندهها را در شرایط سرد نیز نرم و روان میکند.
– مقاومت در برابر اکسیداسیون: این محصول با مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون و تبخیر، باعث میشود تا قطعات گیربکس در برابر حرارت و فشار محافظت شوند.
– کاهش دمای گیربکس: روغن ATF XN Plus Yellow به خنکسازی قطعات داخلی گیربکس کمک کرده و از افزایش بیشازحد دمای آن جلوگیری میکند.
اطلاعات فنی
برای تعویض دنده اتوماتیک و بدون وقفه در توان کششی ، گیربکسهای تعویض دنده مستقیم نیازمند به آخرین تکنولوژی روغنهای انتقال حرکت دارند که روغن ADDINOL ATF DCT یکی از آنهاست .
گیربکس با کلاچ دوگانه ( DSG , DCT ) از دو گروه مجزا سیستم انتقال قدرت تشکیل شده است . با استفاده از فناوری کلاچ دوگانه ، دو کلاچ روغنی در محفظۀ مشترک ، هردو جعبه دنده به طور متناوب بسته به دندۀ فعلی تحت بار و از طریق محور محرک به موتور متصل می شود .
برای تعویض دنده اتوماتیک بدون وقفه در توان کششی خودرو ، گیربکس با کلاچ دوگانه نیاز به روغن انتقال حرکت اتوماتیک ADDINOL ATF CDT دارد .
روغن ADDINOL ATF DCT تخصصاً برای پوشش دهی کامل الزامات گیربکس کلاچ دوگانه بر پایه روغن تمام سنتتیک و پکیج افزودنی بسیار خاص طراحی و تولید گردیده است . این روغن صرفاً برای گیربکس های با کلاچ دوگانه و روغنی بر اساس استانداردهای ذیل قابل استفاده می باشد :
• Audi / VW /Seat/Skoda VW TL 052 182
• Audi VW TL 052 529
• BMW (Getrag) 83 22 2 148 578/ 83 22 2 148 579/83 22 0 440 214/83 22 2 147 477
• Peugeot/ Citroen 9734.S2
• Ferrari (Getrag) PowerShift 7DCL750
• Ford (Getrag)/ Nissan M2C-936-A
• MB-Approval 236.21 ( 001 989 85 03)
• Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-I
• Porsche Oil No. 999.917.080.00
• Volvo 1161839, 1161839
وزن | 4000 گرم |
---|
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.