دانستنی های صنعت چسب

چسب چوب ضد آب لازیو

چسب چوب ضد آب لازیو

چسب چوب ضد آب لازیو تک جزیی است و با رطوبت هوا سریع واکنش نشان می دهد و خشک می شود این چسب ها قدرت چسبندگی و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی چسب چوب ضد آب لازیو می پردازیم.

چسب دوطرفه چیست ؟

چسب چوب لازیو چیست؟

چسب چوب ضد آب لازیو به رنگ قهوه ای روشن است و در مدت زمان بین ۳۰ الی ۵۰ دقیقه سریع خشک می شود و خاصیت ضد آب دارد . این چسب ها از رزین پلی اورتان ساخته شده است و پلیمری است و جزو چسب های تک جزیی می باشند.

ویژگی های چسب چوب لازیو

چسب چوب ضد آب لازیو دارای ویژگی های بسیار بالا می باشد . چسبندگی این چسب ها بسیار بالا و خاصیت ضد آب دارد و برای اتصالاتی که در برابر رطوبت مقاوم باشند کاربرد دارد . چسب لازیو در برابر مواد شیمیایی مقاوم و کاربری آن آسان است و در برابر تغییرات دما مقاوم هستند و از بهترین و قدرتمندترین چسب های چوب در بازار می باشند . این چسب ها را برای سطوح متخلخل و نامتخلخل بسیار استفاده می شود به همین منظور شما می توانید برای خرید و اطلاع از این محصولات با کارشناسان شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط برقرار کنید. کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

کاربرد چسب چوب لازیو

چسب چوب ضد آب لازیو برای چسباندن قطعات چوبی ، قایق سازی ، خودرو سازی ، صنعت مبلمان اداری و خانگی ، فلزات ، ساختمانی مانند فضای مرطوب حمام ، دستشویی ، سرویس بهداشتی ، بتن، پلاستیک ، پشم شیشه و غیره کاربرد دارد و برای پر کردن شکاف ها و ترک ها بسیار مناسب است و تمام حفره ها را پر می کند . برای خرید این چسب ها شما می توانید به صورت آنلاین با شرکت چسب ایران ارتباط برقرار کنید.

نحوه استفاده از چسب چوب

چسب چوب ضد آب لازیو را بدین صورت استفاده می کنند ابتدا سطح مورد نظر را از هر گونه گرد و غبار و روغن تمیز و پاک کرده و کمی سطح را مرطوب کنید تا چسب سریع تر خشک شود و چسب را به صورت زیگزاگ روی سطوح قرار دهید و به وسیله یک کاردک یا فرچه روی سطوح پخش کنید تا سطح به چسب آغشته شود و بعد به کمک گیره های مخصوص سطوح را به هم متصل کنید و فشار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه گیره را باز کنید و چسب اضافی را با کمک کاردک تمیز کنید به این صورت چسب کاملا خشک می شود . بدین منظور شما می توانید برای خرید این محصولات با شرکت مجتمع چسب ایران که نمایندگی چسب های لازیو و دیگر چسب ها است مراجعه کنید و از نحوه سفارش این چسب ها اطلاع پیدا کنید.

مزایای استفاده از چسب چوب لازیو

چسب چوب لازیو یا چسب قایقی در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم هستند و در برابر گرمای شدید مقاومت دارد و بر روی چوب خیس عملکرد عالی دارد و خاصیت ویسکوزیته پایین دارد و همچنین نفوذ کامل بین حفره ها و سوراخ ها  را دارد و کیفیت و کارایی آن بسیار بالا است و جزو مهمترین مواد در صنعت چوب می باشد و این چسب ها در برابر چربی ، روغن و اسید ، آب مقاوم هستند و خاصیت پر کننده شکاف ها و ترک ها را دارند . این چسب ها کارایی منحصر به فردی دارد و بسیار قابل استفاده می باشد.

خرید چسب چوب لازیو

چسب چوب ضد آب لازیو یکی از پرفروشترین چسب ها می باشد و به علت قیمت مناسبی که دارد در اکثر صنایع مختلف کاربرد دارد. این محصول در بسته های در بسته قرار دارد و بعد از استفاده حتما باید درب آن را ببندید و تا یک سال قابل نگهداری می باشد و به همین منظور برای خرید این محصولات شما می توانید به سایت شرکت مجتمع چسب ایران مراجعه و قیمت ها و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید.

چسب واکر بیشتر بخوانید

سخن پایانی

چسب چوب ضد آب لازیو از بهترین چسب های موجود در بازار ایران و جهان می باشد که بسیار مقرون به صرفه است و قدرت چسبندگی آن بسیار بالا است به همین منظور شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *