دانستنی های صنعت چسب

چسب برق نسوز

چسب برق نسوز

این نوع چسب دارای خاصیت ضد حریق و آتش سوزی می باشد و به دلیل استفاده از pvc و وینیل امکان سرایت آتش سوزی به چسب وجود ندارد به همین منظور در این مقاله به بررسی چسب برق نسوز می پردازیم.

معرفی نوار چسب نسوز

چسب برق نسوز دارای قدرت چسبندگی بالا و مقاوم در برابر حریق است و از با کیفیت ترین نوع چسب می باشد و جنس این نوع چسب از وینیل یا پلاستیک است و خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد . این چسب ها نقش مهمی در کارهای الکتریکی دارد و دارای رنگ های مختلفی است چون کابل های برق و سیم ها در رنگ های متفاوت به هم متصل می شوند و در سیم کشی ساختمان ها بسیار استفاده می شود. این چسب ها در بازار به نام لنت برق هم شناخته می شوند .

با چسب خمير درزگير بیشتر آشن شید

ویژگی های نوار چسب برق

چسب برق نسوز دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و ضد رطوبت است و جنس آن پلاستیکی و چسبندگی بالایی دارد و انعطاف پذیر است . طول آن ۹ متر و عرض آن ۱۸ میلیمتر است و ضخامت هر لایه آن ۱۳٪ میلیمتر می باشد. این نوع چسب برق نسبت به فشار حساس است و نیاز به آب و حلال و حرارت ندارد . این محصول دارای قدرت جذب بالا و طول عمر بالا می باشد . از ویژگی های دیگر این چسب ها از انواع نوار چسب های غیر شفاف هستند و در هنگام استفاده باید آن را بکشید تا به خواص کشسانی خود برسد و علاوه بر خاصیت کشسانی دارای پوشش صاف است و دور یک بوبین کاغذی پیچیده شده است و فاقد هر گونه ذرات جامد و غیر محلول است به همین منظور برای تهیه این نوع چسب شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط برقرار کنید.

کاربرد نوار چسب نسوز

چسب برق نسوز برای عایق سازی سیم های برق و رسانه های الکتریسیته به کار می رود و در زمینه کارهای الکتریکی ، الکترونیکی ، سیم تلفن ، سیم کشی اتومبیل ، موتورسیکلت ، آسانسور ، پله برقی ، دستگاه های صنعتی ، سیستم های تصفیه و تهویه هوا ،  لوله کشی و به طور کلی  در مصارف خانگی و عمومی بسیار استفاده می شود و کاربرهای مهمی از قبیل عایق بندی و پوشش دهی  دارد که برای خرید و تهیه این چسب برق می توانید به سایت شرکت مجتمع چسب ایران مراجعه کنید.

آیا چسب برق ضد آب است ؟

چسب برق نسوز قابلیت الاستیک و کشسانی خوبی دارد ولی ضد آب نیست و در هنگام خیس شدن کیفیت خود را از دست می دهد ولی در مقابل کمی رطوبت مقاوم است و آب چون رسانای جریان برق است باید در هنگام سیم کشی از وسایل الکتریکی دور باشد چون خطر برق گرفتگی دارد به همین منظور برای خرید و سفارش این نوع چسب ها شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط برقرار کنید.

تنوع در اندازه و رنگ چسب برق

چسب برق نسوز دارای تنوع زیادی در رنگ و اندازه های مختلف می باشد و دور بوبین کاغذی قرار گرفته است و اندازه استاندارد آن ۳ سانتیمتر است ولی دارای طول و عرض های مختلفی می باشد ولی برای اینکه مقرون به صرفه باشد از طول زیاد استفاده می شود. این چسب ها دارای رنگ مشگی ، قرمز ، سفید ، نارنجی ، آبی ، زرد و قهوه ای هستند و میزان چسبندگی هر کدام متفاوت می باشد که این محصولات طرفداران بسیاری دارد و در بازار بسیار پرفروش است .

چسب سیلیکون چیست ؟

خرید چسب برق

چسب برق نسوز و با کیفیت یکی از لوازم مهم برای برق کشی ساختمان ها می باشد و به همین منظور مجموعه مجتمع چسب ایران با کیفیت ترین چسب برق را به مشتریان خود ارائه می دهد و برای اطلاع از قیمت و خرید این چسب ها شما می توانید به سایت شرکت چسب ایران مراجعه و قیمت ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

چسب برق نسوز یکی از پرفروش ترین نوع چسب ها در بازار می باشد که در اکثر صنایع مختلف از آن استفاده می شود و این چسب ها دارای اندازه و رنگ های مختلفی می باشد به همین منظور برای خرید و سفارش این نوع چسب ها می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط و از  نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *