دانستنی های صنعت چسب

چسب دوقلوی صنعتی

چسب دوقلوی صنعتی

این چسب از خانواده چسب اپوکسی است و دوجزیی است که جزء اول آن ماده چسب و جزء دوم آن سخت کننده می باشد و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی چسب دوقلوی صنعتی می پردازیم.

چسب دوقلوی صنعتی چیست؟

چسب دوقلوی صنعتی برای محکم کردن اتصالات بسیار استفاده می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد و دارای قابلیت چسبندگی بالا و بدون حلال های شیمیایی است . قابلیت تحمل وزن ۳۰۰ کیلوگرم و دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد را دارد . این چسب ها در برابر رطوبت ، مواد شیمیایی و اسیدی مانند بنزین و روغن مقاوم هستند و برای مدت طولانی می توان از این چسب ها استفاده کرد.

کاربرد چسب دوقلوصنعتی

این چسب ها برای اتصال انواع فلزات ، شیشه ، چینی ، سرامیک ، پارچه ، چرم ،  لاستیک ، چوب ، سنگ ، سیمان ، دوروپلات ، فیبرپلیمری ، پلاستیک سخت کاربرد دارد. همچنین برای عایق بندی ، صنعت خودروسازی ، لوله کشی ، چسباندن قطعات خودرو مانند باک ماشین ، سیلندر از این چسب ها استفاده می شود که برای اطلاع از قیمت و خرید این محصولات شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های چسب صنعتی دوقلو

چسب دوقلوی صنعتی بسیار محکم و ضد آب است . دارای کیفیت بسیار بالا و در برابر اسیدها و حلال های شیمیایی و الکل و نفت مقاوم است و خاصیت آن از بین نمی رود و انعطاف پذیر است و دارای غلظت بالا ، قابلیت رنگ پذیری ، مقاومت کششی ، مقاومت حرارتی می باشد و همچنین از گروه چسب های اپوکسی است که مزایا و ویژگی های منحصر به فردی دارد.

مزایای چسب مرغوب صنعتی

چسب دوقلوی صنعتی دو قطعه مواد را به راحتی به هم می چسباند و در مقابل دما و رطوبت مقاوم است و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است . هنگام استفاده از این محصول رنگ قطعات مواد چسبانده شده تغییر نمی کند و کار با این چسب ها بسیار راحت است و قابل دسترس می باشد و جزو چسب های مرغوب است و بسیار مقرون به صرفه است و دارای دو نوع شفاف و معمولی می باشد که چسب دوقلوی معمولی بسیار مقاوم تر از چسب دوقلوی بی رنگ یا شفاف است و دلیلش این است که چسب معمولی در برابر حرارت بسیار مقاوم تر از چسب شفاف است .  برای خرید این چسب ها شما می توانید به سایت شرکت مجتمع چسب ایران مراجعه و با کارشناسان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

انواع چسب دوقلو

چسب دوقلوی صنعتی دارای دو نوع شفاف و معمولی می باشد که در نوع شفاف یا بی رنگ قیمت آن بیشتر است و قدرت چسبندگی بالایی دارد . در چسب دوقلوی معمولی قیمت آن پایین تر است ولی در برابر حرارت مقاوم است و هر چه حرارت بیشتر باشد زودتر خشک می شود.

نحوه استفاده از چسب دوقلو

چسب دوقلوی صنعتی را بدین صورت استفاده می کنند ابتدا سطح مورد نظر را پاک و تمیز می کنند و هر گونه گرد و غبار و چربی را از روی سطوح پاک کنید و زمان استفاده از این چسب ها باید دمای محیط حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد باشد و بعد از خشک شدن چسب می توان آن محصول را رنگ آمیزی کرد . هوای گرم باعث سریع تر خشک شدن این چسب ها می شود.

این محصول از گروه چسب های ترکیبی است که در هر بسته یک مایع چسب و یک مایع خشک کن وجود دارد که ترکیب این دو با هم یک فرمول شیمیایی جدید ایجاد می کند که باعث مقاومت شیمیایی محصول می شود و به خاطر مرغوب بودن این چسب ها بسیاری از افراد از این محصول استقبال زیادی کرده اند.

خرید چسب دوقلو

چسب دوقلوی صنعتی در بسته بندی های مناسب قرار دارد و به عنوان بهترین چسب های صنعتی کاربرد دارد که برای خرید این چسب ها  شما می توانید به سایت شرکت مجتمع چسب ایران مراجعه و نحوه خرید این چسب ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

چسب دوقلوی صنعتی از قدیمی ترین نوع چسب ها محسوب می شوند که دو جزیی هستند و قدرت چسبندگی آنها بسیار زیاد است به همین منظور شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط و از نحوه سفارش این چسب ها اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *