دانستنی های صنعت چسب

ساخت اسلایم با چسب چوب

ساخت اسلایم با چسب چوب

امروزه اسلایم یک سرگرمی و تنوع برای کودکان شده است چون هم آرامش بخش است و هم یک نوع سرگرمی که در کنترل استرس و اعصاب بسیار مفید است و حتی می توان گفت که بزرگسالان هم به این ژل جادویی بسیار علاقه مند شده اند و برای رفع استرس و اضطراب از این اسلایم ها استفاده می کنند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ساخت اسلایم با چسب چوب می پردازیم .

اسلایم چیست ؟

ساخت اسلایم با چسب چوب یک ژل بازی است که مانند خمیر ژلاتینی است و به آن خمیر جادویی هم می گویند که برای افزایش مهارت و خلاقیت کودکان بسیار موثر است . این اسلایم ها نوعی ژل است که دارای پلیمرهای سلامتی است و ماده خطرناک بوراکس در آن وجود ندارد و به دلیل انعطاف پذیری و فشار دادن آن استرس ها از بین می رود و با استفاده از رنگ ها بسیار زیبا و جالب  و لذت بخش می شوند. هزینه این خمیرهای جادویی زیاد نیست و در دسترس می باشند ‌.

مراحل ساخت اسلایم با چسب چوب روش اول

ساخت اسلایم با چسب چوب به این صورت می باشد که ابتدا چسب چوب را در یک ظرف بریزید و با قاشق کمی چسب را مخلوط کنید و در چندین دفعه مایع پرسیل را به چسب اضافه کنید و بعد با هم مخلوط کنید و بعد چند قطره رنگ به آن اضافه کنید و زمانی که اسلایم شکل گرفت و انسجام پیدا کرد آب را به آن اضافه کنید و دوباره با هم مخلوط کنید و بعد حسابی با دست ورز دهید تا اسلایم به هم چسبیده شود و از ظرف جدا شود که در انتها وقتی همه این مراحل را انجام دادید یک اسلایم قشنگ درست کردید.

روش دوم طرز تهیه اسلایم

به این روش ساخت اسلایم با چسب چوب اسلایم آتشفشان می گویند چون به گرما واکنش نشان می دهد . شما بعد از این که این اسلایم را ساختید می توانید در مایکروویو به مدت ۲۰ ثانیه قرار دهید تا به یک ماده گدازه تبدیل شود و بعد که خنک شد دوباره به یک اسلایم پف دار تبدیل می شود.

مراحل ساخت اسلایم به روش دوم

ساخت اسلایم با چسب چوب در این روش این است که یک چهارم پیمانه چسب چوب با نصف پیمانه نشاسته ذرت را در ظرف بریزید و ۳ قطره رنگ خوراکی به آن اضافه کنید و آنها را با هم مخلوط کنید و خمیر را به مدت ۱۰ دقیقه ورز دهید و بعد این خمیر را در مایکروویو گرم کنید و بعد باید خنک شود و به مدت ۱۰ دقیقه دوباره ورز دهید و در این روش به جای یک پیمانه نشاسته ذرت می توان از نصف پیمانه پودر بچه هم استفاده کرد.

نکات مهم در تهیه اسلایم

در ساخت اسلایم با چسب چوب باید مارک چسب چوب شمال باشد و مایع پرسیل با مقداری آب ترکیب شود تا گلوله و غلیظ نشود و مایع را کم کم به چسب اضافه کنید و خوب ورز دهید و بعد از ساخت اسلایم آن را در ظرف درب دار نگهداری و داخل یخچال بگذارید و یا در زیپ کیپ نگهداری کنید و در یخچال بگذارید .

برای اینکه اسلایم شما رنگی بشود حتما از رنگ خوراکی استفاده کنید و رنگ را خوب به هم بزنید تا یکدست شود و از نکات مهم دیگر این است که اسلایم را نباید با بوراکس درست کرد چون بسیار ماده خطرناکی است و استفاده آن سلامتی بدن را به خطر می اندازد. به همین منظور برای تهیه چسب این ژل جادویی شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت چسب ایران ارتباط برقرار کنید و این کارشناسان آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

خرید چسب اسلایم

در صورتی که قصد خرید چسب اسلایم را دارید می توانید این چسب ژل بازی را از شرکت چسب ایران تهیه کنید و به همین منظور شما به سایت شرکت چسب ایران مراجعه و نحوه خرید چسب این ژل بازی را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ساخت اسلایم با چسب چوب بسیار راحت می باشد و همه می توانند این ژل بازی را درست کنند و از آن استفاده کنند ولی برای تهیه چسب این ژل بازی شما می توانید با شرکت چسب ایران ارتباط و از نحوه سفارش این چسب ها اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *