دانستنی های صنعت چسب

ویژگی های چسب کاشی خوب

ویژگی های چسب کاشی خوب

چسب کاشی دارای انواع مختلفی است و دو مدل دارد ‌که یکی خمیری و دیگری پودری می باشد که بر اساس نوع استفاده آن انتخاب می شوند ولی بهترین چسب کاشی چسبی است که جنس ، کیفیت و استاندارد آن خوب باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی ویژگی های چسب کاشی خوب می پردازیم.

چسب کاشی نوفل شیمی چیست ؟

ویژگی های چسب کاشی خوب مانند چسب نوفل شیمی بسیار مهم است چون معمولا چسب کاشی از مخلوط سیمان پورت لند و پلیمرها مانند اپوکسی و ذرات مواد شیمیایی که چسبندگی قوی دارند به جای ملات استفاده می شود که بر اساس محل استفاده به دیوار یا کف و بر اساس جنس ، انعطاف آن ، عایق بودن و اصل بودن چسب تقسیم می شوند و این چسب ها باید چسبندگی خوبی داشته باشند و ترکیبات خوبی در درون آن به کار رفته باشد تا ماندگاری بیشتری داشته باشند .

بهترین چسب کاشی باید چه ویژگی های داشته باشد ؟

از ویژگی های چسب کاشی خوب این است که باید در برابر اشعه ماورالبنفش مقاوم باشد و نیروی کششی برای تحمل وزن مصالح را داشته باشد. در برابر تغییرات آب و هوایی مانند سرما و گرما مقاوم باشد . چسبندگی بالا و کیفیت خوبی داشته باشد و در برابر ارتعاشات ، لرزش ها انعطاف پذیر باشد و بوی آزاردهنده ای نداشته باشد و ماندگاری بالایی داشته باشد و اصل باشند یعنی ترکیبات به کار رفته در آن استاندارد داشته باشد و علامت استاندارد کارخانه بر روی بسته حتما مشاهده شود.

انتخاب بهترین چسب کاشی

از ویژگی های چسب کاشی خوب این است که استحکام و مقاومت در برابر زلزله و ارتعاشات را داشته باشد و از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کند و وزن آن بسیار کم و قدرت الاستیسیته آن بالا و محافظت از محیط زیست را داشته باشد که شما می توانید از چسب نوفل شیمی به عنوان بهترین چسب کاشی استفاده کنید که هم در سرعت اجرا ، اصل بودن ، هزینه کم بهترین گزینه را انتخاب کرده اید .

مزایای استفاده از چسب کاشی نوفل شیمی

امروزه از چسب کاشی برای سهولت در انجام کار و کیفیت کار استفاده زیادی می شود و از هزینه های اضافی جلوگیری می شود . این چسب ها دارای پودرهای معدنی و مواد غلیظ هستند که چسبندگی بسیار زیادی دارند و برای کف و دیوارها قابل استفاده می باشند و یکی از مهمترین مزایای چسب نوفل شیمی اصل بودن آن می باشد که این چسب ها را بر روی سطوح گچی ، چوبی ، سنگی  و حتی کاشی های قدیمی می توان استفاده کرد.

طریقه استفاده از چسب نوفل شیمی

از ویژگی های چسب کاشی خوب چسبندگی بسیار بالا و مقاومت آن در برابر حرارت و رطوبت می باشد و تراز بودن سطح کمک بسیاری در اجرا عملیات آن می کند . ابتدا باید کاشی ها را تمیز کنید و چسب کاشی را داخل ظرف ریخته و با استفاده از یک ماله مخصوص چسب آن را روی سطح بمالید و به آرامی کاشی را روی سطح گذاشته و آن را بچسبانید و بعد درز بین کاشی ها را بندکشی کنید که رطوبت و آب به داخل دیوارها و کف نفوذ نکند.

کاربرد چسب کاشی نوفل شیمی

از کاربردهای این چسب برای کاشی های بزرگ ، سرامیک ، کف حمام و سرویس بهداشتی ، چسباندن کاشی روی کاشی بدون تخریب ، تغییر دکوراسیون کف و دیوارها ، استخرها ، سونا و جکوزی می باشد .

قیمت چسب کاشی نوفل شیمی

از ویژگی های چسب کاشی خوب قیمت مناسب آن می باشد که البته نوع و اصل بودن آن در قیمت تاثیرگذار است و با توجه به متراژ استفاده قیمت ها متفاوت می باشد به همین منظور شما می توانید به سایت مجتمع چسب ایران مراجعه و نحوه قیمت چسب نوفل شیمی را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

با توجه به ویژگی های چسب کاشی خوب شما می توانید در بازسازی و نوسازی ساختمان خود بدون تخریب اقدام کنید و با توجه به هزینه کم و سرعت در اجرا می توانید از مزایای این چسب ها بهره مند شوید به همین منظور شما می توانید با شرکت مجتمع چسب ایران ارتباط و از نحوه سفارش چسب نوفل شیمی اطلاع حاصل کنید و کارشناسان  مجتمع شرکت چسب ایران آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *