دانستنی های صنعت چسب

رفع پنچری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس

رفع پنچرگیری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس

پنچری لاستیک خودرو یکی از مشکلاتی است که اکثر راننده ها با آن روبرو می شوند و از مهمترین اصول در رانندگی خودرو می باشد که باید به آن توجه کرد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی رفع پنچری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس می پردازیم .

مایع مسدود کننده پنچری چیست؟

برای رفع پنچری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس می توان از پنچری زود هنگام جلوگیری کرد و این مایع برای همه خودروها قابل استفاده می باشد و به عنوان یک مایع پیشگیری از پنچری داخل لاستیک ریخته می شود و با این روش باید باد لاستیک را خالی کرد و مایع را داخل لاستیک تزریق کرد که این عمل باعث می شود که لاستیک در برابر شیشه ، میخ و شئ تیز مقاومت نشان دهد و به راحتی سوراخ نشود.

ویژگی های مایع پنچری خودرو

رفع پنچری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس از ویژگی های این چسب این است که برای تمام لاستیک های خودرو قابل استفاده می باشد و بطری آن دارای درجه بندی است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد و قابلیت خنک کردن لاستیک توسط حرارت را دارد و هزینه آن بسیار پایین و به راحتی قابل دسترس می باشد و ارزان می باشد .

نحوه استفاده از چسب تیوبلس برای لاستیک تیوبلس

ابتدا باید باد لاستیک را با سوزن والف خارج کنید و لاستیک را باید طوری قرار دهید که سوزن والف نزدیک زمین قرار بگیرد بعد چسب را تکان دهید و سر چسب را روی والف لاستیک بگذارید و با فشار دادن مایع چسب را به داخل لاستیک تزریق کنید و بعد سوزن والف را به آرامی ببندید و لاستیک را به آرامی بچرخانید تا کف لاستیک به مایع آغشته شود .

در این موقع لاستیک را باد کنید و چسب در اثر نیروی گریز از مرکز و فشار باد به داخل سوراخ لاستیک حرکت کرده و سوراخ را مسدود می کند و پنچری لاستیک را رفع می کند . تعداد استفاده از این مایع چسب تیوبلس بستگی به سایز رینگ و لاستیک دارد .

پنچرگیری لاستیک تیوب دار با چسب تیوبلس

برای رفع پنچری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس در لاستیک های تیوب دار باید گفت که ابتدا باید چرخ را باز کرده و لاستیک و تیوب را از رینگ جدا کرده و چسب تیوبلس را در قسمت داخلی رینگ که محل اتصال سیم پره ها است بریزید بعد از ۲۰ دقیقه که چسب کاملا خشک شد باید تیوب را داخل رینگ قرار داده و چسب را داخل لاستیک تزریق کنید و بعد لاستیک را روی رینگ قرار دهید و آن را به آرامی بچرخانید و بعد لاستیک را باد بزنید.

مزایای استفاده از مایع پنچرگیری خودرو

رفع پنچری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس یک سری مزایای برای پنچرگیری دارد مثلا یک پنچرگیری دائمی است بدون اینکه چرخ را جدا کنید . عمر لاستیک را افزایش می دهد . قابلیت پنچرگیری سوراخ های بین ۲ تا ۵ میلیمتر برای لاستیک های تیوب دار و ۳ تا ۶ میلیمتر قطر برای لاستیک های تیوبلس را دارد .

دارای ترکیبات ضد زنگ برای محافظت از رینگ و لاستیک می باشد .این مایع برای انواع خودروها مناسب است و یک عامل مهم برای پیشگیری از سوراخ شدن بیشتر می باشد و در صورتی که شما زاپاس ندارید به همین روش می توانید لاستیک خود را پنچری بگیرید و بعد با مراجعه به آپاراتی لاستیک خود را چک و تنظیم کنید.

خرید مایع چسب تیوبلس برای پنچرگیری

برای رفع پنچرگیری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس می توانید این محصول با کیفیت عالی و  ارزان را با مراجعه به سایت شرکت مجتمع چسب ایران خریداری کنید و نحوه خرید چسب تیوبلس و دیگر محصولات  را مشاهده نمایید کارشناسان شرکت مجتمع چسب ایران به صورت آنلاین آماده پاسخگویی و مشاوره  به شما عزیزان می باشند .

سخن پایانی

برای رفع پنچری لاستیک خودرو با چسب تیوبلس می توانید همیشه از این چسب در بسیاری از مواقع استفاده کنید به خصوص زمانی که در جاده هستید و به آپاراتی دسترسی ندارید این چسب بهترین گزینه می باشد و کمک بسیار خوبی به رانندگان می کند و خیلی سریع و راحت می توانید لاستیک خودرو خود را پنچرگیری کنید البته انجام صحیح این پنچرگیری احتیاج به تمرین و تجربه دارد به همین منظور شما می توانید با ارتباط با شرکت مجتمع چسب ایران از نحوه سفارش چسب تیوبلس و محصولات دیگر اطلاع حاصل کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *